BRÄNDBOLLS FAIL!


Innan vi fick påsklov i skolan så körde vi lite bränboll. :D Det var jätte kul förutom att jag feilade en hel del.
för det första så är jag inte så bra på att slå iväg bollen med racket så det gick ine bra. hann bara till första konan.
men i alla fall. när jylli åkte därifrån typ så vinkade jag lite och sa hejdå. medan jag höll på med det så kom självklart bollen åt mitt håll utan att jag märkte det. så jag hörde bara att alla skrek TA BOLLEN DÅ FIA! SKYNDA! FOKUSERA! och då kollade jag mig runt ocg såg bollen rulla iväg och då blev det fart på mig.



KRAM: FIA


Kommentarer
Postat av: Elin

failade*

2011-04-16 @ 16:46:45
URL: http://ella-ella.devote.se
Postat av: Anonym

Haha! Men du dansade fint. <3



Kramiz Jylli

2011-04-17 @ 17:40:01
Postat av: Gauteeline

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-08-26 @ 08:21:10
URL: http://gauteeline.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0