En blandning av vinst, Pelle & magi!

Hello!

Förlåt ifall jag inte har bloggat! Men jag har inte orkat och vet itne vad jag ska skriva!

Min dag har varit bra! Spelade brännboll. Vi vann!

Men har i alla fall rotat fram några roligheter!

- Pelle, varför kommer du alltid så sent nu igen?
- Det var halt ute så när jag tog ett steg fran så halkade jag två steg tillbaka.
- Hur kom du hit över huvud taget då?
- Jag vände och gick hem!

Det var en gång en trollkarl som hade en papegoja. Fågeln lyckades alltid avslöja alla trick.
En dag var de ute och seglade. De råkade köra in i ett isberg och båten sjönk direkt.
Trollkarlen simamde upp på en dörr. Papegojan kom och satte sig på dörren han med.
De glodde på varandra i 3 dagar innan papegojan tillslut sa:
- Äh, jag ger mig! Var gjorde du av båten?

Ha det gött!

Kram Mila

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Roliga historierna var ju jättebra!

2011-04-29 @ 17:59:54
Postat av: Becca

Dem är bra! ;P



P.S. Vem skrev inlägget?

2011-04-30 @ 09:47:49
Postat av: sandra

Mila kan du logga i på msn imorgon klockan12 typ?? Svara i bloggen!!

2011-05-02 @ 16:44:46
URL: http://saandiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0