Vad ska rubriken var till detta inlägget???

Hejsan!
Dagen idag har varit... sådär.
Dels var det inte lika fint väder som de andra dagarna, men det kna ju inte vara strålande väder hela tiden!
Sen idag var det bild och EQ vilket brukar vara jättekul!
Men idag var det inte riktigt samma sak...
det var något eller någon som fattades...
Jag vet inte vad som fattades riktigt, jag var inte så flummig men det var något mer...

Men hur som helst så kan jag ta några roliga historier!

Windows kan tyvärr inte hitta filen, vill du ha en yougurt istället?

Musikläraren frågar sin elev:
- Varför ligger det ett gevär i ditt fiolfodral?
Eleven:
- Oj! Då har farsan fått med sig fiolen till banken!

Men nu ska jag göra Lasses Munkar! Recept hittas längre ner i bloggen

Kram Mila

Kommentarer
Postat av: inga

tack! :)

2011-04-13 @ 17:11:16
URL: http://ingass.blogg.se/
Postat av: fannype

jodå, det är riktigt skönt att sitta ute i solen!

de va ju trist att solen inte kunde kika fram hemma hos dig:$

2011-04-13 @ 18:05:51
URL: http://amandaochfannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0