VÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är ju underbart!
Nu är ju har ju verkligen våren kommit! Det kändes nästan som sommar!
Solen sken och man sprang runt där på fotbollsplanen och körde ''Flaggan'' (En lek)

När jag kom hem så bytte jag snabbt om till ett par kortbyxor och satt ute i solen och läste medan syrran pluggade!
Sen var det dags att cykla iväg i det fina vädret till kören! Jylli, Ella, och Mirra (och 3 till) går på kören och vi har jättekul ihop! Vi sjöng disneylåtar! KUL!

Hoppas det blir lika fint väder imorgon!

Ha det gött!

Kram Mila

Kommentarer
Postat av: Becca

Best weather ever! Hoppas det håller i sig! :D



P.S. River flows in you is one of the best songs ever!!!!

2011-04-11 @ 20:14:15
Postat av: Elin

Sv: Becca: PS: Jag kan spela den på piano!! (a)

2011-04-11 @ 21:08:18
URL: http://ella-ella.devote.se
Postat av: Becca

Svar till Elin: Jag vet du är bäst på den! =D

2011-04-11 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0