Grymt!

Hej! Idag har jag målat naglarna! Haha!
Jag brukar inte göra det så ofta men det händer att jag gör det ibland lite då och då! För jag tycker det är så grymt kul att måla naglarna!
Att sminka sig över huvudtaget är ju grymt kul! Jag brukar inte göra det ofta, men som naglarna bara ibland.
Men tro inte att jag sminkar mig varje dag! Haha! Men det händer att jag har smink till skolan eftersom min maskara är så grymt vattenfast så att det blir kvar dagen efter, och ibland lite på dagen därpå!

Sen måste ni se det här klippet! Det är grymt bra!
Tony är galen!

Men ha det nu så grymt bra!

Kram Mila!

Gris med texten grymt

Kommentarer
Postat av: Gris

Haha! Det var ju grymt bra!

2011-04-03 @ 18:24:57
Postat av: xole

din blogg värkar gangska populär jag vill att min blogg ska va som din!!!

2011-04-07 @ 15:56:50
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0