Hej igen kära hem!

Hello allihop!

Nu från Torsdag-Söndag har jag verkligen haft fullt upp!

Torsdag bar det av på orkester-resa. Vi sov i lada och min förkylning blev inte bättre för det!

Fredag vaknade vi av en liten härlig trudelutt av 2 utav lärarna! Sen så spelade vi lite här och där i stan. Det kändes som vi släpade instrumenten fram och tillbaka i hela stan!
Sen kom vi hem klockan åtta och var trötta! Så då var det nästan rakt i säng!

Lördag så vaknade man och så var det dags att packa till scouthajken som började klockan 10.
Sen åkte man dit och vi fick lite information om vilka patruller och annat, men medan vi väntade på att vi skulle få ge oss iväg så blev det dags för mig att åka! Jag skulle vara på dansuppvisning klockan 11 så då åkte jag dit!
Dansuppvisningen gick bra.
Sen bar det av till hajken där de andra redan gjort en hel del! Men sen var jag där och sen slog vi läger på en äng. Vi sov i vindskydd och sen på kvällen när vi skulle sova så var det helt fullt i vårat vindskydd! Vi skulle sova åtta i vårat så vi skulle få ligga packade som sillar! Men då flyttade njag över till ledarnas vindskydd så att de andra kunde få bättre plats. Det regnade på natten och jag somnade inte så snabbt.

Söndag vaknade jag och det kändes som allt var blött! Men jag sen så plockade vi ihop och dags att ge sig av till församlingshemmet och avsluta. När vi ko dit så fick vi reda på resultaten och VI VANN!
Sen så kom föreldrarna och jag fick duscha så fort vi kom hem och ta på mig fina kläder och sminka mig lite och sen bar det av till Fias systers komfirmation!
Efter kyrkan åkte jag hem till Fia där det firades komfirmationen det var jättekul!
Sen så framåt kvällen så var det dags att åka hem.

Och nu sitter jag här ganska slut (och förkyld)

Det var nog allt!
Kram Mila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0