oj my gud

hej på er alla. det var ett tag sen jag va inne på bloggen och så XD. så jag är nog en hel del efter. har läst igenom allt milan har skrivit och nu tänker jag skriva lite själv.

fast bara för det så kommer jag inte på något. kan väl visa lite bilder från Kolmården skolresa istället?en apa som räcker ut tungan.
den räcker ut tungan lite grann XD busigt men sååååååå otroligt gööllllligt!!

getter äter gärna upp skosnören!
den här lilla get chillingen blev väldigt förtjust i att suga på mina långa skosnören. gulligt men var tvungen att tvätta snörerna sen!

vet inte om det heter legana eller nåt sånt eller om det heter stor ödla?
en slö ödla. vad kallas de nu egentligen? leguana eller nåt sånt?

.................
oooo vi åkte en lift över kålmården. det var kanon! man åkte jätte nära giraff huvuderna och deras långa halsar. man åkte väldigt lågt hos lejonen man var typ bara 2-3 meter eller nåt över dom...

mittemellan vuxen och ungeXD
riktigt så här nära var man inte lejonen. zomade såklart en massa på kameran. XD

gfhy sety hdtr
blev nöjd med den här bilden. :) bra skärpa och de där fåglarna blev inte suddiga trots att de flaxar fort. yes!

snacka om inklämd
den här lustiga zebramullvarden eller vad den nu hette hade lyckats klämma fast sig mellan en sten och väggen i dens inhängnad. sjukt sött va? ( den kom loss sen, bara så ni vet ;) )

vgn
det här är den gölligaste apan i värlen. se bara dens glammande bebis ögon och dens söta sätt att sitta. åå!

da da da da da da hajen!!
här är en läskig haj! de simmade sååå nära. känner mig jätte liten i jämnförelse med en sån här bamsing!

poff
här har vi en liten blåsfisk. (tror jag.) söt va?

den här kamel har blitit salt beroende
den här kamelen har helt släppt loss på saltstenen! han har ju typ redan slukat hela! tänk bara att hela den där vita saltstenen får plats i hans mun!

rg r gy
på delfin showen uppträdde delfinerna snyggt. de hoppade och plaskade. det var svårt att få bra bilder på dom. min kamera är inte så snabb och det är svårt att få bra ljus inomhus.

dfg xd
tigrarna gjorde inte många knop när vi hälsade på. men jag får erkänna att jag inte är mycket piggare än de här slöa tigrarna på morgonen. XD

nu har de hittat en glad boll
efter ett tag kom vi tillbaka till tigrarna och då hade de visst hittat en gul boll att leka med. lite mer aktiva men inte ett ugg piggare. gäsp.

orkar ni med fler bilder? kanske kan ladda upp några fler om ni ber snällt. XD

kram Fia


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

Bloggen är fin.

Men det är jobbigt med stav fel.Vissa får man gissa vad det står! kolla igenom en gång extra!!!

2011-05-11 @ 15:14:19
Postat av: Tilda

Hej! Ursöta bilder asså. Snälla lägg upp fler bilder. Snälla,snälla,snälla och snälla :D

2011-05-11 @ 17:05:35
Postat av: Jylli

Världens bästa skolresa! :D Supersnygga bilder :D



P.S Krya på dig Fia <3



Kramar på er!

2011-05-11 @ 19:53:24
URL: http://jylli.blogg.se/?tmp=02171619

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0